Advertise

Tuesday, May 7, 2013

Haji Hadi dengan Azmin Ali jangan main 'bangsat'!!

14 comments



Oleh : Lee Copper

PAS Mesti Sokong Khalid Ibrahim Jadi MB Selangor

Aku tengok dalam blog-blog pro PAS tertentu dah keluar ayat-ayat yang mau PAS ambil jawatan Menteri Besar Selangor. Ada juga dalam blog dan FB puak-puak yang UMNO yang dok cucuk mengatakan wakil PAS layak jadi MB pasai PAS parti Islamla, lebih dipercayaila, hak PASla pasai bilangan kerusi lebih dari PKR la. Itu semua sokong bawa rebah.

Aku mohon kepada Presiden PAS supaya jangan kacau ganggu untuk ambil jawatan MB Selangor bagi kat wakil PAS. Biarlah Khalid Ibrahim teruskan. PAS boleh minta jadi Timbalan MB pasai di Selangor kalau tak silap aku ada peruntukan untuk jabatan TMB. Tak payah berkeras untuk jawatan MB.

PAS kena ingat kerusi PAS bertambah bukan pasai PAS. Tapi pasai kerjasama dalam PR. Faktor Khalid Ibrahim yang berkerja keras dan tegas yang menarik sokongan dan kepercayaan pengundi. Jadi biarlah Khalid jadi MB.

Kalau ada anasir-anasir lain pulak dalam PKR yang nak ambik jawatan tu, PAS mesti pertahankan Khalid Ibrahim.

Ingat!!! Selain dari Kelantan, PAS dah teraju dua negeri iaitu Terengganu dan Kedah. Tapi kedua-dua negeri ni hanya bertahan satu penggal saja. Demi kesepakatan dalam PR dan untuk menawan Malaysia, PAS jangan tamak dan gila kuasa.
 

14 Responses so far.

  1. Ni says:

    Saya sokong Tan Sri Khalid MB Selangor, jangan terpedaya dgn setan2 di luar tu yg hendak campuri urusan PR. Setaaaaaaan.

  2. Gua Ahli PAS seumur hidup, gua jugak sokong MB Tan Sri Khalid Ibrahim ! Jangan lah cari pasal..

  3. Alshams says:

    Tapi tajuk ko gunakan macam pukimak....

  4. makaroni says:

    Tajuk artikel ni pon macam *$#**#**#*!! Presiden ngan Azmin tak dengo pon buat statement apa-apa

  5. Hanya mimpi kosong....PAS akan dipinggirkan oleh PKR/DAP....percayalah!

  6. sampah says:

    artikel ni pun....bukanlah positif sgt,lbh kpd bias dan prejudis,meninggalkan,kebencian antara satu sama lai,....hati busuk jagak,open skit minda.....tulah nama pakatan,melayu mmg x mudah dipergayaai,ramai jenis munafik bodoh....

  7. kalau pas masih mahu jadi MB Selangor, nampak gaya lepas PRU 14 dapat balik kat BN lah... Dan satu Malaysia akan hilang respect kat PAS. Sudahlah Kota Damansara buat hal.... Sebenarnya apa sebab nak gantikan seorang MB yang baik dan telus? Nak gantikan dgn yg lebih baik? Klu dr segi ugama mungkinlah, tapi klu dr segi pentadbiran????? Klu orang yg betul2 kuat ugama, sudah tentu dia tak mahukan jawatan... hanya org yg ada berkepentingan sahaja yg mahukan jawatan.. tak ada bezanya dgn si Asan Ali tu..

  8. Unknown says:

    SOKONG PAS JADI MB. BOLEH TUTUP KILANG ARAK, BOLEH TUTUP RUMAH URUT.. SOKONG DR RANI JADI MB SELANGOR...BERTAMBAH-TAMBAH LAGI LA SEJUK SELANGR DIBAWAH PIMPINAN PAS. SOKONG PAS

  9. zamy says:

    kpd din toneh...lagi satu nak ditutup.....tutup mulut kau tu...aku tenyeh lak kang.....hihihihi

  10. dahh..dah pi baca kat mkini..
    http://www.malaysiakini.com/news/229411

    ni bukan kes hasut..tpi kena paham dan tgk isu..betul tajuk posting nampak kurang ajaq..tpi kalau xguna cara ni..ada hangpa semua nak baca/? nak pikiaq???

  11. tengok jasa MB T.S. Khalid sifat amanah terpuji, beri dia peluang wahai saudara saudara ku. Yang komen banyak nampak datang dari bekas pemimpin Pas yang kena buang. Jangan termakan komentat komenta meroyan itu. T.S. Khalid tak minta jawatan, ramai percaya kebolehannya menerajui korperat korperat besar dan berjaya.Lihat ASN masa dia pegang pulangan lebih 12% tengok sekarang tak sampai 9%, dia betul betul nak tong rakyat bawah.Masa dia jaga pernah dengar korperat rugi.Pada pandangan saya Dia patut jadi penasihat kewangan Malaysia daripada bagi pada penipu dan perasuah sampai berhutang 500 billion lebih. Tengok duit lebihan Selangor 2.5 billion. Buka mata, dia membenarkan mengimarakkan masjid, jemput penceramah ugama yang memikat orang muda dekati Islam, itu sudah baik bang.
    Biar betul betul memahami Islam agar di lihat rakyat lain ia nya indah.Saya bersyukor ke hadrat Allah, kerana mengurniakan pemimpin ini.

  12. Unknown says:

    bagusnye bahasa....macam bangsat dan lahanat.Dah tak de budi bahasa ke.Dia orang,pemimpin2 ni tau la nak bermesyuarah dan buat keputusan.Org bawah2 ni tok sah menyebok dan memandai-mandai buat andaian itu dan ini

  13. John Labu says:

    Berhati hati ada Musang Berbulu Ayam dalam forum ni!!!!

  14. amadsuki says:

    Terlebih politik dari ahli politik tjuk artikel ni.isi die x di nafikan betul la jgak.nak tunjuk neutral ke nak tunjuk serba boleh baca n duga keadaan semasa politik ke,,jgn la ayat tu sapa terlebih ahli dari ahli..x rugi kalau kite beradat john..

Leave a Reply

 
Mediaperak.net © 2013 mediaperak.net & Blogger. Supported by Mediaperak Perak

"Menggalas Harapan Rakyat"